Wednesday, April 9, 2008

Sol taraftaki acı

Bir nebze daha iyi olsam da işe gitmekle pek iyi bir şey yapmamışım anlaşılan. Erken çıkıp dönmeme rağmen var gibi ağırlık, bitkinlik, yorgunluk. O kadar ki çok sevdiğim K.'nin mini doğum günü yemeğine bile gidemiyorum. Oysa ne güzel olacaktı, biz Fantastik 4'lü ve K. Ama öksürmekten göğüs kafesimi bile incittiğim için sırtımın sol tarafı acıyor. Ağrı değil. Resmen acı. Konuşurken, derin nefes alırken hele hele öksürürken bayağı acıtıyor.
Of neyse tatsız ve bir an önce bitsin istiyorum ben bu eziyet.

K. demişken...Cidden severim kendisini. R.'nin hayatını paylaştığı adam olduğu için değil, içimden geldiği için. Bazen beni "moda sayfalarına çeviriyorsun blogu sinir oluyorum" diye eleştirdiği olsa severim kendisini.

Esnerken bile acır mı yahu?

No comments: