Thursday, April 24, 2008

Ne balon ne şekerleme hani 23 nisan


güzel hava, kötü çin yemeği, asmalı, galata, anemon oteli ve gayet geyik terası, robinson, man ray, nietzsche, dedikodu, bomba, vazo içinde gelen dondurma, nişantaş, gün ortası uyku, m., fotoğraf makinesi şarjı...

Ama ne balon aldı bana, ne de şekerleme... Sözde benim bayramımdı kutlayamadım bile. Enginarla kandırdı beni. Ben muzırlık yapacakken şekerlemelere, çikolatalara, tuzlu fıstıklara boğulacakken önüme enginarı koydu, uykudan kalkmıştım huysuzdum tepki bile veremedim. Ayrıca "masayı kurmuyorsun tembelsin" dedi. Tembel miyim? Galiba evet ama sadece bazı konularda.
Olsun ne balon aldı ne de şekerleme...

2 comments:

Anonymous said...

godiva olarak senin şekerlemeye ihtiyacın yok ki!!! balonun da yarın akşam ki müthiş gecemiz öncesi asılıyor olacak salonun tavanında merak etme:)))
booogiee nightttt!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hosgeldınnn 23 nisan !!! bende cok sevıyorum bu bayramı..kutlamalıyız beraber..sekerleme yerıne sana hurma getırım mı ??!!!