Saturday, April 5, 2008

Gece IX

Askere gideceği için aylardır süregelen vedalardan bir tanesi daha yaşanırken...Nişantaş, benim bayılmadığım ama Sekvotka ve Çirkin ama Karizmatik Erkek B.'nin pek bir bayıldığı (ama sahiplerini seviyorum orası ayrı) mekanda yine bir veda gecesi, gecedeki herkesin Sekvotka için beyaz gömlek giymiş olması (ben hariç elbette. giyerdim ama zorlama olduğu için giymedim), hiçbir şekilde öksürüğümün ve akan burnumun durmaması, yine beni bilmeyenlerin Sekvotka ve onun seviyesiz alman lisesi arkadaşları sebebiyle beni almanlı sanmaları, yine ve yeniden mekan olarak Yan, Tesadüf O., içmeyi bilmeyen kadınların ucuz kavgası ve uçuşan bira şişeleri...

geceden diyaloglar:

anotherstar- ya işte böyle bir şey. işte bu!
sekvotka- allah belanı versin senin. sen gerçekten zevksiz bir insansın. yine bir çirkin. bravo
anotherstar- hiç de çirkin değil. gayet eli yüzü düzgün, sarışın, öyle dağ kaçkını gibi değil.
sekvotka- sus rica ediyorum.

2)
sekvotka- ooo sultnanım, gay telefonu almışsın kendine.
anotherstar- hayır ya çok güzel dokunmatik
sekvotka-gay telefonu o, gay

3) galiba küt saç karşı cinste "fransız" ifadesi yaratıyor.
karşı cins- sen fransız aktrislerine benziyorsun. saçlarının gerçek rengi mi?
anotherstar- değil.
karşı cins- şu anda sanıyorum karizmamı çizdim
anotherstar-bilmem

No comments: