Saturday, April 19, 2008

P.S. # 5

Neredeyse 500 saatlik bir uykunun üzerine halen süren bir halsizlik...Bilmiyorum ne olduğunu ama ben yoruldum yorgun ve halsiz olmaktan. Belki de ölümcül bir hastalığın pençesindeyimdir.

whatever...

Söylenerek değil çok gülerek kalktım bu sabah. Muhtemelen halsizliğim devam edecek ve ne yapacağımı bilemiyorum ama komik rüyalarla uyandım (o kadar uyumak istemişim ki sabaha karşı gelen çirkin ama karizmatik erkek b.'nin "gelip alayım seni" telefonunu bile "uyuyacağım ben" diyerek kapatmışım).

Bir de kalkıp spora gitsem...

Bir de herkes beni çok iyi tanıyormuş gibi karakter ve yaşam tahlillerinde bulunmasa... Gerçekten çok sıkılıyorum bu beni çok iyi tanıyormuş, tüm hayatımı biliyormuş gibi düşünen, yorumlayan insanların hareketlerinden.

whatever*2 hava güzel sanki, bir de spora gitsem müthiş olacak.

No comments: