Monday, April 21, 2008

Hissiyat

Hissiyat ne kadar önemli şey. Tesadüf ile hissiyat birleşince tam benim sevdiğim yaşam biçimi çıkıyor ortaya. Tesadüfler, karşılıklı hissiyatlar, onu bilmek, onun beni bilmesi, söylemeden hissetmek filan...eğlenceli, güzel şeyler bunlar.

Günlerdir aklımdaydı, technics 1210 için onu aramayı düşünüyordum ama üşengeçlik filan kalmıştı öyle. Az önce telefon çaldı, kocaman bir Boogie Boy yazısı (yeni telefonda eşşek gibi kocaman görüyorum arayanları, mesajlar da öyle ama o çok iyi bir şey değil tabii). Fotoğraf çekmeye gelmiş, mekan bakıyormuş...Hemen uçtum yanına pembe satin babetlerimle. Keşke başka bir şey isteseymişim, dileseymişim. Neyse hem technics 1210 talebimi söyledim, hem de hasret giderdim.

* " plus on prête attention aux coincidences plus elles se produisent ".

v. nabokov

No comments: