Thursday, April 3, 2008

Günün son noktası



Dün hangi ara derede gördüğümü hatırlamıyorum ama koysam mı, koymasam mı diye tereddüt ettim ama bugün koymaya karar verdim. Dileyen sapık desin ama bence çok güzel bir kadın. Bugün gördük kıçı da çok güzelmiş ( az önce de m. ile telefonda kendisinin zamanında mankenliğini yaptığı çamaşır markasından sipariş veririrken bir kez daha beğenimizi teyit ettik). Mario Testino çekiyormuş fotoğrafları ama hangi marka için olduğunu bulamadım.

Beğeniyoruz, seviyoruz kendisini. Hemcinsi olsak da, kıskanmamaya çalışararak güzele güzel diyoruz işte. Ve söylüyorum, sevgilim başka bir kadını beğenecekse Gisele'i beğensin, bence hiç mahsuru yok. En azından gerçekten güzel bir kadın.

Bugün bu resim ile bitiririm ben, sevenleri bakmaya devam edebilirler.

No comments: