Friday, April 11, 2008

Cuma eğlencesi # 15

Yenilebilir sepetin tadı güzel de resmi o kadar sevimsiz web tasarımı görünümlü ki haysiyet ve zarafet yüklü sayfamın tam ortasında durmasını istemediğimden cuma eğlencesine hemen başlıyorum.Hemen herkesin beğendiği kadındır. Şimdi ben "çok özellikli bulmuyorum" diyeceğim olay olacak. Evet kendisi sarışın (ama gerçek değil. aslında kumral kendisi ve sonradan yapma sarışın), evet mavi gözlü, evet uzun ince, evet meleksi bir yanı var ama o kadar işte (meleksi ile beraber domez, mıymıy hatta neredeyse ezik bir bakışı, görüntüsü var). Bir artısı yok. Ve giyinmeyi bilmiyor. Yıllarca kendisini bir ikon yapma sevdasında olan modacılar artık vazgeçtiler bu sevdadan. Şu kıyafetle her şey ortada zaten. Nereden, kaç paraya alınmış olması farketmez, bir şey olmamışsa olmamıştır. O elbise bizim Beyoğlu'ndaki pasajlardan alınmış gündelik bir wrap dress bozması elbise gibi duruyor (ki belki d.von furstenberg imzalıdır ama yazmamışlar bilemedim). Renkler kötü, uyum kötü, saç kötü ayakkabılar ise facia. Buradan çok belli olmuyor ama inanılmaz çirkin. Kim olduklarına dair bir fikrim yok ama yer NYC, bunlar da birileri işte. Buraya koyma sebebim "poz". Birden ben ve çekilen resimler gibi düşündüm. Bunlarınki biraz daha farklı sanki ama benim klasik pozumdur, elimi omzuna atar yanağindan öperek poz veririm (yalnız farkettim hafif sapık bir görüntü veriyor bu poz. hemen toparlanayım diyeceğim ama yalannn). Kızın ojeleri de kırmıza ya, sanki déjà vu'msü bir resim karesi oldu.

Bugün Anna Wintour yok (ki sabah gidip anna wintour olmuşum. gerçekten kapının önüne koyacaklar beni. gerçekten atacaklar bir gün ), Hana Soukupova geceleri çıkmamış; o da yok, o halde güzel çift ile bitireyim.

Adam zaten irlanda kökenli, Queens'li muhteşem insan. Edward Burns. Yönetmendir, filmlerinde de oynar, sesi kısıktır, kısık kısık konuşur, karısı da malum top modeller zamanı 90lardan top model. Kadın da güzel adam da güzel, nadirdir böyle güzel çift. Bazıları güzeldir ama ruhsuzdur, bazılarında biri güzelken diğer dünya çirkinidir, bazıları beraber güzeldir. Bunlar ayrı ayrı da beraber de güzel.

No comments: