Wednesday, April 23, 2008

Eski insanlar eski zamanlar

Gece alemleri ilginçtir. Çok kalabalık olsa da, her daim yeni insanlar yeni yüzler gelse de bir şekilde insanlar birbirlerini tanırlar. Özellikle de birbirlerini tanımasalar da tanırlar.

Dün, aslında sevdiğimiz ama dün ayrı bir şekilde kalabalık olan mekanda bir çift gördüm ki...bu kadar mı sinir olabilirim, olabiliriz. Genelde huysuz olan benimdir ama bu sefer hemfikiriz ikimiz de. Kız zaten büyük kokainman mankenlerden, çocuk da eskinin tıfıl baleti bugünün maço erkeği. Çocuğu çok eskiden tanırım. Herhalde 15 yıl önce. Benim elimde şişe ile dolaştığım günlerden. Daha o zaman böyle erkeksi değildi, tıfıl bir oğlan çocuğu idi. Hadi o tıfıllık vs başka insan büyür gelişir ama o zamanlar böyle "maço" ve "sadece pozdan oluşan sert erkek" tavırlı değil aksine iyi ve eğlenceli bir tipti. Kız zaten o zamanlar buralarda, alemlerde mekanlarda değil, doğup büyüdüğü küçük şehirde ilk gençliğini geçiriyordu. Kız sonra buralara gelince kendisini kaybetti, keşfedilince de feci çirkef bir tavırla alemlerde boy göstermeye başladı.

Dışardan "girerim ben buna" vs gibi dursam da toplum içerisinde öyle kolay kolay olay çıkartmam, kavga etmem, skandal yaratmam kısacası ilgilenmem olaylarla. Dün de benzer bir şey oldu. Olayı geçiyorum-gereksiz- ama ayrı ayrı çirkin beraber de çirkin insanlar vardır. İşte bu ikisi onlardan. Kız gerçek anlamıyla çirkin değil elbette ama çirkin işte. Çocuk hele...Ve beraber nasıl çirkinler ve daha da çirkinleşiyorlar. İşte gece alemlerinin çirkin yüzlerinden birkaç sima daha.

whatever... ben tanıdığım bu çocuğa selam vermem-gereksiz çünkü. Ama tanıyıp da selam vermediğim insan pek yoktur, nadirdir, böyle bir hareket yapanı da ayrı gereksiz bulurum.

P.S. Her şeyden ayrı bugün benim bayramım. 23 nisan.....çok güzel.....

No comments: