Thursday, April 10, 2008

Geldi!

Nisan-mayıs-haziran benim aylarımdır. Gerisi çok sıcak gelir, dayanamam, bayılırım filan ama şu 3 ay muhteşem keyif ayıdır benim için. İlkbahar gelmiştir, tiril tiril olunmaya başlanır, doğum günleri kutlanır, evde pencere sürekli açıktır, gece hava geç kararır, sokaklar insan doludur, vs...

Nisan geldi ama ben hastalıktan kurtulamadım, süründüm. Ancak hem bugün daha iyiyim, toparlandım sayılır (ama gerçekten sayılır-daha fazlası değil) hem de gemiler geldi. Artık havanın ısındığının, baharı geldiğinin habercisi olan "aşk gemisi" geldi....Işıklarını yakmış, öylecene duruyor. Daha tabii hava çok sıcak olmadığı için güvertede eğlenceler yapılmıyor ama gelmiş olması bile gelmiş olması dahi eğlenceli ve tiril tiril geçecek bahar günlerinin habercisi.

No comments: