Wednesday, April 9, 2008

"Onlar" ve "biz"

Zaten hastayım zaten dışarı çıkamıyorum ama en azından maç var diye sevinirken şu spikerlere tahammül edemediğimi bir kez daha anladım.

Maçın sonucuna üzüldüm haliyle ama asıl bu insanların hallerine, konuşmalarına, laflarına, bir de üstüne üstlük itibar görmelerine üzüldüm. İsimlerini bilmiyorum, bilsem şuradan ismini yazarak söylenirdim ama haftasonu tiplerini gördüm gazetelerden birinin ekinde. Hele jöleli saçlarını arka taramış parlak koyu gri takımlar giyen adama resmen "hasta oldum". Galiba İlker Yasin ile anlatan da o. Feci bir tip. Aynı şekilde feci konuşmalar, feci laflar, feci cümleler. Sürekli şehitler, sürekli "onlar", sürekli "biz", sürekli takıma bir acıma hali. Bütün maçı piç etti. F.A. sesini kısmış öyle seyretmiş.
Zevzek herifler...Bunların bir alternatifi yok mu? Bağımsız, bu kadar cahil olmayanları yok mu? İşte üzücü bir manzara daha.

P.S. Okumayacağım diyorum yine de girdiğim sitede karşıma dana gibi çıkınca gözüm takılıyor, okuyorum. Bu Ercan Saatçi gerizekalı. Hem de katıksız olanlarından. Bir de bu adama para veriyorlar, itibar ediyorlar.

No comments: