Sunday, April 13, 2008

Gece X

Aslında A. ailesi yemeği olacak iken J.A.'nın hastalığı sebebiyle baba-kız yemeğine dönüşen akşam yemeği, asmalı cavit, yeni rakı, F.A.'nın mekanı beğenmesi, geceye Sekvotka'nın son vedalarından birine devam, urban, babylon lounge, açılan Henkel marka şampanyalar, rakının üzerine şampanya, yan, herkesin beni Sekvotka ile beraber olduğumuzu sanma talihsizliğinin ve yanılgısının ortaya çıkması ve bunun üzerine kutlama shotlarının ikramı, saat 5:00, eve dönüş.

Fantastik anlar:

* Asmalı Cavit'e J.A. ile çeşitli kereler gitmiş olsam da F.A. hiç becerememişti programını ayarlamayı ama gün meğer dünmüş. Dükkan sanki benimmiş gibi sahibinden garsonuna herkesle tanıştırma faslından sonra en ilginç olay insanların gelip F.A. 'ya " ne kadar şanslısınız baba-kız rakı içiyorsunuz" demesiydi. Gerçekten neyin bu kadar ilginç geldiğini anlamadım.

* Meğer herkes beni kadim dostum Sekvotka ile beraber sanıyormuş ki...bu bence en fantastik anlardan biriydi benim için. Yani çok samimiyiz, çok yakınız, çok seviyesiziz de ama bu arkadaşlık olamaz mı? Kadın erkek illa "ilişki" mi yaşayacak? Belki çoğunlukla öyle ama arada bir çıkıyor istisnalar. Bizimki de bayağı şahane bir istisna. Ama kısmetimi kapatıyor mu? Muhtemelen, karşılıklı kapatıyoruz. Gidiyor. Askere. Pazartesi. Üzgünüm. Hem de çok.

No comments: