Saturday, April 26, 2008

Gerçek mi fantazi mi?

Gerçek mi yoksa fantazi mi ? İşte asıl soru bu? Bu sayfada yazılanlar, söylenenler, dile getirilenler, gösterilenler tam olarak gerçeği mi yoksa engin bir fantaziyi mi temsil ediyor? Bence her ikisinden de harmanlanmış bir ifade burası ama sadece gerçek/sadece fantazi değil. Bir nevi evin arka bahçesi, çocuğun oyun bahçesi (çocuk da ben oluyorum haliyle). Bir oyun bahçem daha var ama o daha bir kalabalık daha bir kurallı kaideli ama orada olmaktan da memnunum, eğleniyorum.

Kelimelerin önemine, ağırlıklarına çok inanırım ben. Sırf bu yüzden hissetmediğimi, yaşamadığımı, düşünmediğimi telaffuz etmemeye çalışırım aynı şekilde karşımda edildiğinde de inanırım, benim gibi olduğunu düşünürüm.

Ama burası dediğim gibi biraz oyun bahçesi gibi; kaydırak var salıncak var, şekerleme ve dondurma var, büyükler için de kahve var. İçerdeyken elimde dondurma ile kaydıraktan kayıp her türlü şekilde ona buna sallıyorum, istediğimi söylüyorum, sevdiklerimle salıncağa biniyorum. Cümleler bitip de her şeyi söyleyip son noktayı koyunca da kalkıp kahve içiyorum, oyun bahçesindeki büyük oluyorum ama içimdeki gitmediği için laf edenlere gülerek dil çıkartıyorum.

Epey fantastik ifadeli bir fantazi oldu ama gerçek budur, fellas.

P.S. Nescafé ve türevleri asla ve asla gerçek kahve değildir. İçilmez içene de kahve sever denilmez. Bilmek isteyenlere duyurulur.

No comments: