Tuesday, May 6, 2008

P.S.: futbol

P.S. (1) Hava güzel burası müthiş geniş yeşil bir alan olduğu için millet deliriyor bahçede. Atlayan zıplayan, top oynayan, koşuşturan çocuklar, kediler, akan bir dere var yani kısacası her şey var. Futbol da var. Ama olmasaydı keşke. Bence kızlar futbol oynamasın. Belki bu garip gelecek ama bilmiyorum güzel bir görüntü değil. Sadece görüntü de değil başka bir şey var. Önyargı olabilir, estetik kaygı olabilir, her şey olabilir ama böyle düşünüyorum. Yapamayacağımız bir şey olduğundan değil ama ... "ama" var işte orada.
Az önce bir tanesini gördüm. Bayağı uzun, ince, öyle çirkin de değil ama itici ve üzerindeki o şort, o forma, o hal tavır, o "ben futbol oynuyorum nasıl da herkes bakıyor bana" hali, o racon ifadeli topa koşuş. Kötü diyeceğim, o da değil, antipatik işte, "ama" işte.

P.S. (2) O takıma karşı olan sevmeme halim, beslediğim duygular gayet aşikar vaziyette. Günün bombası son maçlarını seyircisiz oynama ihtimalinin olması. Bu kadar sevmem, bu kadar hazzetmem ama böyle bir düşünceyi de onaylamam. Ne kadar gereksiz hareket! Ben hala umutluyum ama onlar şampiyon oldular gibi. Şampiyon olmaya bir adımı kalmış bir takıma böyle bir şey yapılır mı? Neyi neye kime kanıtlama iddası bu. Aksine güven sarsmanın en güzel yolu. Bu arada kararın sebebi de küfür. Ulan sanki Ali Sami Yen, Heysel Stadium'a dönüşmüş de son maçı seyircisiz oynatacaklar. Müthiş saçma bir karar-eğer çıkarsa. Bir o kadar da gereksiz.
Bu da muhtemelen benim o takımı bu kadar savunduğum tek olaydır. Ama haklılar.

No comments: