Monday, May 5, 2008

Bir haftalık fark # 2

Tam bir hafta olmasa da 5 gün sonra ilk defa sokağa çıktım. Gerçekten. Evden adımımı ilk defa dışarı attım bu sabah. Oksijen çarptı tabii.
Ben geçtiğimiz 5 günde kendimi çökmüş buldum ama fantasik 4'lüye öyle gelmemiş. Hele aynaya baktığımda ... her daim kendini beğenen, ben hiç beğenmedim. Ancak doktora gittiğim günden bu yana çok daha iyiymişim. O kadar ki doktor beni tanımadı. O kadar sohbetten sonra önce sıradan gözlerle bana baktı sonra da "aaa siz misiniz mademoiselle tanıyamadım o kadar iyi gözüyorsunuz" dedi.
Dışardakilere göre iyi ama bana ve benim aynama göre bence değil. Sonuç iyiymişim, farenjitmişim hem de muhtemelen kronik olanından.

P.S. Bu arada Levent metro çıkışından akmerkez'e gitmek ne kadar uzun sürüyor artık. Yollar, yönler değişmiş, her şey birbirine girmiş 5 dakikalık yol 15 dakikaya çıkmış.

No comments: