Friday, May 9, 2008

Cuma eğlencesi # 19

Manhattan 'daki balo resimleri vogue'a düştüğünden beri helak oldum ne koysam da hem cuma eğlencesi güzel hem de doğum günüm güzel geçsin diye. Nafile! Bu "balo" lafına millet kendini sapıtıyor; abuk subuk giysiler, ayakkabılar, çirkin de çirkin. İçlerinde bir tane "evet ya ne güzel " denilecek elbise yok. İşte facia 1. Tilda Swinton. Üzerindeki Prada ama feci durmuş üzerinde. Saçları zaten açık renk, teni çilli, çok beyaz hiç olmamış o renk elbise, kıyafet. Bir de bu kadına moda ikonu diyorlar, ben hiç anlamıyorum. Yanındaki kim bilmiyorum ama yazdığı kadarıyla Justin bir şey, yani erkek ismi. Bilemiyorum, bilmek de istemedim.
İşte bir moda ikonu olarak görülen insan 2. Sofia Coppola. Neresi ikon anlayabilmiş değilim ama favori modacısı Marc Jacobs ile beraber altı kaval üstü seshane bir kıyafet ile duruyor. Eteğin yanındaki o delikler ne?
Elbise belki güzel ama o surat ne? o ifadesizlik ne? o saç rengi ve saç modeli ne? Ayakkabılar da olmamış. Of kötü işte.



Bence yapma platin sarışınlık, iğrenç bir solaryum yanıklığı ile paçozluk görüntüsünde 1 numaradır Donatella Versace. Ayrımcılık olacak ama Napoli'li fakir aile çocuğu, parayı bulunca ne yapacağını şaşırmış vaziyette. Üzerindeki kendi tasarımı. Güzel, kötü değil ama "vay be" dedirtecek bir şey de değil.

Bu da Donatella'nın kızı Allegra. Kendisi annesinin tasarımını giymiş küçük 14-15 erken kız çocuğu gibi dursa da aslında 25ini geçkince ama anoreksiya hastası olduğu için belli olmuyor.
Bu da Anna Wintour'un kızı. Elbise Nina Ricci. Donatellea'nınkinin yanında gayet güzel bir kız olarak kalıyor. Elbise ehvenişer ama annesinin buraya giydiğini kimse giyemez...

Veee...Yani Anna Wintour gibi bir kadını şöylesine futuristik bir elbise içerisinde göreceğimi söyleseler inanmazdım. İnanmak gerekirmiş hayatta her şey oluyormuş herkesten her şeyi beklemek gerekirmiş. Elbise Chanel Haute Couture. Muhtemelen tek bir tane yapılmıştır. Biraz Starwars kıyafetleri gibi olmuş Prenses Lea'dan hallice. Ben de mi kendimi değiştirip biraz futuristik olmaya çalışsam...?Yok bu renk bana olmaz sanki, fazla beyaz kalırım.

Biter gider cuma eğlencesi....

No comments: