Tuesday, May 13, 2008

Canlı yayın

Canlı yayın zor iş. Hele hele canlı yayına katılanlar için konuşmak daha bir zordur eğer alışkanlığı yoksa. Benim yoktu ama bir şekilde kakara kikiri yaşanıp geçip gitmişti. Eğlenmiştim.

F.A. şu anda canlı yayında. Heyecanlı olduğunu sanmıyorum ama anlatırken kendisini fazla kaptırıyor bence. Sanıyorum bir de Ahmet Hakan'nın salakça sorularına tepki gösterip, nasıl hala anlamadığına sinirleniyor. Ama güzel olmuş gömleği ceketi. Kravat takmayan bir insandır kendisi. Gerçi karşısında Hasan Cemal gs kravatını takmış oturuyor. Kalıbımı basarım ki reklam aralarında F.A.'nın vereceği gs yemeğini konuşuyorlardır.

A. ailesindeki canlı yayında en kool insan J.A.'dır. Ben böyle haysiyet böyle ağırdan alış görmedim. Nuray Mert'i ...sokup çıkartmışlığı vardır ki hala hatırladıkça çok gülerim.

Canlı yayından kısa kısa blogda satır satır....

1 comment:

Anonymous said...

F.A.nin bir kez kravat taktigina sahit olmustum. Hatta babam vermisti kravati, bir dugun icindi yanilmiyorsam Israil baskonsoloslugunda...