Thursday, May 15, 2008

Dürbünleri hazırla!

Evin önüne gelen gemiler malum, ben de başlarda dürbünle baktığımı inkar etmiyorum ama artık sıkılıyorum yani hep aynı şey; bikinili kızlar, mayolu erkekler, odalarına çekilmiş insanlar, basket oynayanlar, joggin yapanlar vs... Unutmadan bir de disko geceleri var ki çalan müzik sanki evin içinde. Ama eğlenceli oluyor.

2 gündür savaş gemisi var ama ilk defa gördüğüm için çok anlamlandıramadım. Az önce haberlerde öğrendim ki gemi ingiliz gemisiymiş ve kraliçeyi bekliyormuş. Kraliçenin şehirdeki son programı demirlemiş ingiliz savaş gemisini ziyaret edecekmilş. Yani ben o saatlerde evde olursam ki erken kaçmayı düşünüyorum çünkü daha bavulum hazır değil çünkü yarın sabah cunda bekler bizi, elime dürbünü alır tam önümdeki gemiye bakarım kraliçeye de "oh your highness" diye bağırıp Sex Pistols'dan God Save The Queen" çalabilirim. Tabii benim onları gördüğüm gibi onlar da beni görebiliyorlar.

No comments: