Friday, May 23, 2008

Cuma eğlencesi: Cannes

Benim en sevdiğim en glamour bulduğum festival Cannes Film Festivali bitti bitecek ama cuma eğlencesine yetişti elbette. Hemen başlıyorum.


Madonna her daim sevdiğimiz beğendiğimiz insanlardan. Gerçi en son yaptığı yüz gerdirme operasyonunu çok başarılı bulmasam da Madonna Madonna'dır. Cannes'a da belgeselini göstermeye gelmiş, kocası Guy Ritchie ile. Üzerindeki Chanel Haute Couture. Bence çok güzel bir kıyafet ama o beldeki manasız kemeri çözebilmiş değilim. Ancak farketmez yine de giyer çıkarım.


Jüri üyesi Natalie Portman da çok güzel bir kıyafetle. Ufak tefek güzel kadınlardan. Elbisenin rengi, fırfırı (ki fırfırdan zerre hazzetmem) pek güzel. Beyaz tende de daha bir güzel olmuş. Eldeki mor ojeler fazla ama boşver koy gitsin (bugünkü halet-i ruhiyem o kadar keyifli o kadar fırfır ki benzer bir elbiseyi ben giydim. valla ben bile şaşıyorum bazen işe giydiğim şuursuz kıyafetlere). Yılların yaşlanmayan, güzel yaşlanan insanlarından Goldie Hawn.Goldie Hawn güzel, kızı Kate Hudson güzel. Rahat kool insanların çocukları da öyle oluyor. Anne ne kadar gerginse çocuklar da o kadar geriliyor bir şeyler mutlaka geçiyor. Fakat elbise güzel klasik ama biraz fazla usturuplu. Roberta Cavalli tasarımı. Sadece gözlükler olmamış, ama umursamıyoruz bugün.



Güzel insanla bitirelim. Angelina Jolie Max Azria elbisesi ile pek bir mutlu pek bir güleç. Hamileliğin yaradığı insanlardan sanki. Tüm o suratsız, sert ifadeli hali gitti yerine gülen tebessüm eden bir kadın geldi. Çocuk bazılarında böyle bir etki yapıyor herhalde. Kendisi bütün Cannes resimlerinde mutlu mutlu, öyle kasmadan çıkıyor.Kendi güzel, sevgilisi güzel, çocukları güzel; tamamdır (ulan düşündüm, ben de mi böyle olacağım olursam? küstah halim gidecek mi çocukla çocuk mu olacağım? gayet komik olur)

No comments: