Thursday, May 29, 2008

İpek ve satin

Stella McCartney iç çamaşırı tasarımına da başlamış (ya da oluyor da ben kendisinin tasarımları ile ilgilenmediğim için yeni farkına vardım). En önemli özelliği organik oluşu. Organik bir insan sayılırım(!), organik yemek yiyorum da organik giyinir miyim bilemiyorum. Hele hele iç çamaşırı hiç bilemiyorum. Güzel şey süslü püslü iç çamaşırı. Organik olması da iyi de açıkcası alırken düşüneceğim bir nokta değil.

Yukardaki güzel (ama fonksiyonel değil). Reklam ise ayrıca komik. Hafiften Taş Devri'nin karikatürize edilmiş primitif insanların birbirlerini yerde sürerek taşımalarını andırsa da eğlenceli.

Yani Stella McCartney çamaşırları beni aşar diyeyim mamafih Agent Provocateur'umden çok memnunum. Okuduktan sonra elbette ki B. hemen sordu "ne o a.p.?" "kim o?" "ne aldın?" diye. Bir arkadaşım doğum günümde hediye çeki vermişti; onu bozdum, adamı da tanımam etmem müşteriydi orada, olay budur. Ama çok güzel, orası ayrı.

No comments: