Wednesday, August 1, 2007

Phone call from Istanbul

Aslen güzel bir Tom Waits şarksıdır. Şarkılarını da kendisini de çok severim.

Dün çok sakin bir şekilde uyum sağlamış, sağlamaktan öte fazla bir hakim gözükmüş (ki bunu yapmamam lazım yeni kararlarım sebebiyle) telefonum çalıyor bilmediğim bir numara alo filan derken konser ekibinden birinin telefonu çıkıyor ve bizim Kool & The Gang arıyor akşam kapıya isminizi yazdım diye. Ben şok tabii. Yaa öyle mi tabii filan ama hiç beklemiyorum etmiyorm. Tabii gitmiyorum Kool & The Gang yerine bir Bang Gang hadisesi olmasın diye ama çok gülüyorum. Akşam gördüğümde de hemen L.C.'ye anlattım çünkü kendisi birebir tanıktır ben ve "zenci" olayına (başkasına anlatsam hayatımdaki birçok ilginç olay için düşünülebileceği gibi "hadi lan amma da sallıyor, milletin işi gücü yok da " olacağından )Hiçbir şey yapmam, özel ilgi, özel hareket filan ama nedense böyle bir durum var olur, yaşanır bazı komik hareketler, atlayıp zıplamalar. Sanıyorum ten rengimin onlara göre çok beyaz gelmesinden kaynaklı bir şey bu, bilemiyorum ki...

Ama eğer böyle bir şey varsa o halde mümkünse bu sparkling durumun Thierry Henry ile olmasını istiyorum, D'angelo, Rakim ile de.

P.S. Yeni forma yapılmasına, renklerle oynanmasına karşıyım ne bu ya masmavi bir şey. Kim çiziyor bunları? Bu renkleri kim düşünüyor? Bravo yani. Çok çirkin... çok laubali bir şey olmuş hiç beğenmedim

1 comment:

hmm said...

şahidim valla öyle :)
L.C.