Wednesday, August 22, 2007

Özel gün

Bu resmi başka hiçbir koşulda buraya koymazdım ama bugün F.A.'nın doğum günü ve bugün 60'ına basıyor ve aramızda tam 30 yaş var ve ben romantik bir insan olmadığım için öyle ailevi resimleri de koymayacağımdan ve bu resim onun muzır halini çok iyi yansıttığından ve tabii ki de ben bu resimde olmadığımdan vs vs...

Hadi hikayesinden de bahsedeyim tam olsun. Biz yıkılmışız, o takım kazanmış, haftasında F.A. o camianın entellektüel celebrity insanlarını, kızı kadar sevdiği ultraslan f.'yi herkesi ama herkesi eve toplamış, herkes o manasız tişörtlerle gelmiş, evin ortasına bayrak dikmişler ve resim çekmişler. Ertesi gün de üşenmeyip bana göndermiş "al kızım size hatıra olsun" diye. Tamam sakladım işte, bugün de kullandım. Çok duygusal mevzulara girmeyeceğim; o yüzden her şeyin güzel geçmesini, yılların önümüzde daha devam etmesini dileyip bitireceğim.

P.S. A. ailesi evlatlarını bırakıp ege sahilindeki evlerinde çok kool bir şekilde otururken parti marti yok tabii ama büyük organizasyon düşünmüyor değilim. 60 yaş kolay değil elbet. Bir de bu 60 yaşa yaşanan acılar, geçirilen zorluklar eklenince gerçekten bir şey yapmak lazım, yine sansasyonel pasta yaptırtmak lazım, lazım.

P.S.(2) That's life'dır bugünün şarkısı...This one goes to him... that's life... Neler yaşanmış, neler görülmüş şu hayatta.

P.S.(3) Baktım da resme bir kez daha ciddi genç duruyormuş F.A. Galiba genlerimizde var öyle ailecek çok yaşımızı göstermiyoruz (ki j.a. da göstermez)

P.S.(4) Tam blog'umu tekrar okuyacağım filan yok resme bakamıyorum, sinir oluyorum, hemen alt tarafa aldım, yukarda açar açmaz o renkleri, o mutluluğu görmek sinirimi bozuyordu. Şimdi koydum bir kere kaldıramıyorum da. Galiba bir sonraki post'u girene dek sayfayı açamayacağım, kabus oldu resmen.

1 comment:

Anonymous said...

Happy birthday F.A!!!!!!!!!!
bu seneki şampiyonluk kutlamasında F.A ile beraber bayrak açıcaz...