Wednesday, August 8, 2007

"eve geldim, her şey çok güzeldi, ya...m"

M. & R. döndü Bodrum'dan ve hemen buluştuk. Gören de sanır ki yıllardır görüşmedik, böyle bir komedi olamaz. Sadece bir hafta görüşmedik, o kadar, daha fazla değil. Nişantaş Camii'nin önünde M. ile koşarak sarılma, R. ile Touchdown yokluğunda gidilen yan tarafta oturulan yerde kucaklaşma (ki r. öyle çok dokunan öpen sarılan biri değildir) ve zazie'de kutlama yemeği.

Çok güzeldi, çok hoştu, çok bizdi. Sadece B'nin Barcelona'da oluşu bize özletti ama onun dışında her şey çok güzeldi.

Zazie desen...Yani işte. Bayıldığım, tav olduğum olay beyaz kumaş peçete var da... Bilemiyorum bir şey eksik sanki.

R. çok da güzeldi, pek de güzeldi.

Gerçekten kıroyum, taktım koluma rolex'i oturdum, M. koptu gülmekten "zaten bütün gün aklımdaydı şu halin" diye.

"Komik" dediler bana bu akşam. Doğru komiğimdir ama genelde çok yakınlarıma komiğimdir ancak bugün havamdaydım, çok farkında varmadan kırdım geçirdim. K.'nin arkadaşları "ne komik kız" dedi. Hani bir grupta "çirkin sivilceli ve şişko, " kızlar için söylenir ya "aa ne komik kız" diye, biraz böyle hissetmedim desem yalan olur. whatever...

Komik demişken, hazır yeni telefon numarası, yeni iş derken onu bunu arıyorum nasıl olsa numarayı tanımıyorlar diye ve sanki bir yerden arayp anket yapıyormuş gibi arıyorum. M. yi aradım holdingin pek bir corporate ciddi sesi ile "efendim" dedi, LC. ofisi bambaşka bir ciddiyet açtı, Boogie Boy daha bir kalın ve tok ses ile konuştu, başka yakın bir arkadaşım afalladı "ha ne, nereden, nasıl, ne anketi "filan dedi. Evet eğlenceliydi, gülüp kalmasam her şey daha komik olabilirdi.

"Funny girl" ben miyim tartışılır ama Audrey Hepburn beğenim tartışılmaz ( çok da değilim ya, hadi eğlenceliyim ama funny girl, yok ya. bilmem belki de öyleyim, genelde komiğim galiba ama günüm günüme uymadığı için her daim o kadar eğlenceli olmayabiliyorum)

P.S. Başlık genelde eve yalnız döndüğümde bizim 4'lüye gönderdiğim mesaj. Önemlidir bizde eve varınca mesaj atmak, telefon etmek. Son kelimeyi buradan yazamam, utanırım ama genelde biz kız okulundan çıkmış iğrenç kızlar olduğumuzdan bizim mesajlar böyle biter.

2 comments:

Anonymous said...

35 yaş doğum gününde sana safi altın bir rolex alıcam valla...sanırım o zaman sen de blogunda yazamadığın kelimeyi bende tatbik etmek isteyeceksin:)))

Anonymous said...

Olaaaa frommm Barcelona !!! bende sizi cok ozledımm ben gelince abdi ipekcinin basından kosup sarılacaksınız bana :))