Tuesday, August 21, 2007

Lakap-yine-


Bunu yeni buldum, daha doğrusu yeni uydurdum: JR. Tamamdır bence, taşıyana da çok yakıştı. Havalıdır kendisi. Kabul ediyorum ki asla JR kadar kötü ve sevimsiz bir karakter değil aksine pek yardımsever, pek ilgili ama ben yine de değiştirmeyeceğim çünkü JR lakabının kendisine müthiş yakıştığı kanaatindeyim.

L.C.'ye söyledim öğle yemeğinde, "güzelmiş, o halde bir Bobby de ben alayım" dedi. Peki sorum şu: bu durumda ben Sue Ellen mı oluyorum? Bilmem ilginç geldi birden ( aslında bu ismi taşıyan bizim progéniture'de m.'dir. ben zaten çocukken pamela'yı severdim) .

P.S. Post'u okuduktan sonra L.C.'den gelen muhteşem yorum tabii daha bir açıklayıcı oldu aslında. Kendisinin de belirttiği gibi ben evde viski bardağı ile bekleyen sonra da arıza çıkaran olmam, haliyle de Sue Ellen olamam. Olamam çünkü ben öyle şeyler yapmam. Nedense hatta sanılanın aksine arıza yaratan, olay çıkaran değilimdir hiç de olmadım (ama hiç anlamadığım şekilde benden öyle olmam beklenir. tipten mi acaba? hani bu kız kesin arıza yaratır mı imajı veriyorum? ). Biten bitmiştir, viski içip olay yaratmanın alemi yoktur. Sıtkım sıyrılır, içim sıkılır resmen. Sıkılacağıma da yürür giderim. Neyi ve kimi neden çekeceğim? Çekmem.

2 comments:

hmm said...

yaşımız küçüktü ama hatırlıyoruz
sue ellen elinde viski bardağı evde arıza çıkarmak için kocasını bekleyen bi kadıncağızdı
bu durumda kendine başka bir tip bulman gerekiyor yavrucum, o sen olamazsın
:)
L.C.

Anonymous said...

evde beklemeyeceğim kesin ama elimde viski bardağı da olur, arıza da çıkartırım...