Thursday, August 23, 2007

Fantastik diyaloglar

* Un lapsus est une faute commise en parlant (lapsus linguae) ou en écrivant (lapsus calami) et qui consiste à substituer un terme attendu par un autre mot.

* Lapsus is an involuntary mistake made while writing or speaking.

Bir yere gitmek için çıkmışız yolda JR ile konuşuyoruz lay lay lom konular:

jr- ya işte böyle durumlar toplantı hali vs
anotherstar- hmm bilmiyorum ama bence kötü değil, mesela ben dikkat ettim sen çok sesli konuşmuyorsun.

Ve ardından gelen şen kahkahalar, gülmekten yerlerdeyiz çünkü ben müthiş bir lapsus ile "sesli" yerine "seksli" gibi abuk bir kelime telaffuz ediyorum, hemen farkına varıyorum ama varmamış gibi büyük ciddiyetle konuşuyorum ama JR kahkahalar atarak "evet evet seksli konuşurum ben" diyor, artık ben de rezil olmuş vaziyette başka türlü toparlayamayacağım belli olmuş şekilde "yaa naparsın lapsus de böyle bir şeymiş" diyorum gülerek ve fantastik maceralarla süslü hayatımda bir fantastik konuşma daha sonlanıyor.

No comments: