Friday, August 24, 2007

Sabah


Ya gerçekten hemcinslerim beni benden alıyor. Ancak böyle lafları kesin derler, söylerler.


Neredeyse 1 ay oldu, arada bir geliyor laflar kulağıma "amma şık giyiniyor, ne gerek var bu rahat ortamda" "ne bu havalar" diye. Kimbilir daha neler vardır da bana gelmiyor. Önemsiyor muyum? Yoo. Ama tüpçü meselesine ben de katılırım, bazen öyle çocuklar çıkıyor ki insan "aaa tüpçüden ayol bu" demekten kendini alamıyor.

P.S. Şarkıcılardan birine "200 şişe şampanya" açıldı diye bir haber vardı bu sabah. Valla şu kadar şampanya sever biriyim demek ki şu şarkıcı kadar olamamışım.... Üzüldüm şimdi sabah sabah. hahahahaha. Anladım ki popülaritemi kaybetmişim ben. hahahahahaha. Ancak resmi görünce şampanyadan ziyade bizim altın köpük, beyaz köpük olduğunu anlayınca biraz rahatladım. Şöyle Moet-Chandon veya Cristal filan sanıp iyice bunalıma girmiştim. Gerçekten sabah sabah gülmek gibisi yok şu hayatta.

1 comment:

Anonymous said...

Demin radyoda "Voilà l'été" çaldi, sen geldin aklima...