Wednesday, August 8, 2007

P.S. XII

* "hocam bir saniye bakar mısınız? "pardon hocam buyrun ne isterdiniz?" gibi cümleler var artık hayatımda. Hoca olduğumdan değil elbette de işte herkes hoca burada, öyle hitap ediliyor. Muhteşem bir hoca olarak bugün bilgisayar bilmemneleri teknolojileri vs gibi acayip havalı ismi olan birimdeki birinden bazı ince yazılım bilgisayar vs gibi konularda yardım istedim, kimselere soramadığım, sorup da cevap alamadığım konuları sordum, öğrendim, sildim, yokettim, nasıl yapılırmış gördüm, etüt ettim, konsanstre kurs gördüm, tamamdır, çok mutluyum. devam edecek (çok iyi bir şey böyle yerlerde bu işlerden çok iyi anlayan insanları tanımak) .

* Çok komik herkes rolex'e takılmış meğer. Yok benim değildi kolumdaki, zaten bambaşka bir muhabbetti ama bir o kadar eğlenceliydi. ben çok beğendim kolumda, o ayrı. Neyse M. 35 yaş hediyesi olarak bana alacakmış ama şartını da yazmış, tamam dert değil, o da olur, onu da yaparız, hayatta her şey mümkün diyelim "samimiyet kapılarını açalım" (bizimkisi açmış samimiyet kapılarını, hem camlı, hem de jaluzili olarak, en güzeli dedim, genelde ben açarım o açamaz da, iyi olmuş, başlamak lazım).

* ho ho ho! giritli! ho! ho! ho! M.'den talimat: "kafanı kırarım senin, açık giyinmeyeceksin! Rapor vereceksin, saniye, dakika, saat olarak detaylı olacak " . "Oldu bir de resim çekeyim" dedim "hah bravo evet çek her şekilde, her anda". Hey yarabbim ya, J.A.'nın dediği gibi "el deliye biz akıllıya hasret".

No comments: