Sunday, August 19, 2007

Şarkı listesinde sürpriz



Müzik benim için önemli olduğundan en sevdiğim şeylerden biridir sevdiklerime, yakınlarıma benim sevdiğim şarkılardan oluşan cdler çekmek, onları hediye etmek (eskiden kaset hadisesi vardı, o zamanlar kaset çekip verirdim). Bugün de bir süredir aklımda bulunduğu üzere K.'ya böyle birkaç tane compilation (ya da güzel dilimizde karışık kaset) yaptım ve Hamdi'ye giderken arabada verdim. Ne K. ne R. ne de M. hiçbiri bunun içinden çıkacağını düşünmüyordu. Ben '79 tarihli "I was made for loving you" çalarken evin önünde indiğimde her şey "beklendiği" gibiydi, 2 dakika sonra telefon çaldığında ise R. "batsın bu dünya"yı söylüyordu "inanmıyorummmm" diyerek.

"Hatasız kul olmaz"in bu akustik versiyonu müthiştir, çok bilinmez, Fatih Akın'nın filmindendir. Çok iyi bilmesem de müthiş saygı duyduğum müzisyenlerdendir. CD'nin devamında bu da var ve sanıyorum hemen sonra "Hurt" ile bitiyor. Garip bir karışım oldu, seveni için eğlenceli oldu ama asıl duyunca epey sürpriz oldu diye tahmin ediyorum arabada.

Büyük zevktir benim için sevdiklerime kendi seçtiğim şarkılardan CD yapıp hediye etmek. Kıymet göstergesidir.

P.S. Güzel belgeseldir Fatih Akin'nın filmi. Hatta adıma teşekkür bile vardır. Ama o faso fisodur, sadece iyi belgeseldir.

P.S.(2) Hamdi'de kulaklkla radyoda maç dinleyen 2 kız tipi: biri uzun sarı düz fönlü saçlı yanık tenli(hatta zenci desek yeridir), diğeri at kuyruklu kızıl saçlı erkek gömleği giyip belinden düğümlemiş vaziyette telefonun kulaklığını paylaşıyor. Sarı saçlı olan tuttuğu takımın attığı yegane golle galip gelmesini istiyor, kızıl saçlı olan ise o takımın oynadığı diğer takımı destekleyerek yenilmelerini istiyor.

P.S.(3) Erkek gömleği nedense ifade edemeyeceğim bir şekilde çekici geliyor bana. Tipik bele oturan kız gömleklerinden çok daha güzel geliyor ki belim güzeldir benim. Ama sevmiyorum işte o salak kız gömleklerini. Bu yüzden de buldukça topluyorum (ne demekse bu). Bugün o koskoca ve inanılmaz büyük gelen gömleği bana göre Diane Keaton , M.ye göre Cybill Shepherd tarzında 80ler havasıyla giydim; çok da güzel, pek de güzel oldu. Yakalarını da kaldırdım, al sana dişi Romeo... Askısından çıkartıp da büyük bir samimiyetle hediye edene teşekkürlerimi iletirim buradan.

1 comment:

Anonymous said...

Demek K.R.M ve Anotherstar bensiz Hamdiye gidiyor ve arabada cosuyor..Yaziklar olsun ve SEE YOU SOON ON THE MOON diyorum size !!!