Friday, August 3, 2007

" Bittin sen! "

Öğleden sonra telefonuma gelen mesaj: a., bittin sen! f.

Doğru, kesinlikle bittim. Ancak haklı çünkü benim ona yaptığımı, o bana yapsaydı herhalde aynı mesajı yazar, intikamımı alacağım günü iple çekerdim.

F.A. çok sever kendisini, ayrı bir ilişkileri vardır.Benim yaşlarımda sanıyorum. Güzeldir, hoştur, dobradır, tribündendir haliyle tek falsosu o takımı tutmasıdır. F.A. ile maçlara giderler, gidemediklerinde beraber seyrederler hatta o Ultraslan'dır. Sanıyorum ben de o takımı tutsaydım onu gibi olurdum ve muhtemelen de onunla iyi anlaşmamın sebebi de bu.

Oradan oraya, kampüsten kampüse koşturduğum için bugün onun masasını, bilgisayarını kullanmak durumunda kaldım. Önümde o takımın eşşşek kadar büyük bir amblemi, outlook'da sürekli Ultraslan'dan gelen manasız mailler, vs daraldım, şiştim, bayıldım. Ve bu sarı kırmızı duruma el koymaya karar verdim. Hazır onun da dışarda olmasından yararlanarak hemen onun görmeye dayanamadığı, nefret ettiği takımın logosunu internetten indirip, printer'dan basıp, eşşşek kadar bir boyutta bilgisayarının ekranına, dönünce görsün diye yapıştırdım.............

Bunun bana yapıldığını düşünmek bile istemem, o yüzden bekliyorum rövanşını. Ama ben kaşındım, itiraz edemem. Olsun, çok eğlenceliydi, çok benzeşti, çok samimiydi; gerisi faso fiso.

P.S. Haddimi bildim ama. Gidip de o sarı-lacivert logoyu wallpaper yapmadım mesela. Çüş artık. O kadar da mahremiyete girilmez, ayıptır. Benimkisi hudutlar içerisinde kalan sadece çok güzel bir "kaşınma" ve "kızdırma" idi.

P.S. (2) Mesajdan sonra gülerek konuştuğumuzda "canın acıyacak, biliyorsun değil mi? diye söylediğinde yutkunmaktan başka bir yapamadım. Sıkılmış bu yıl tribündekilerden, yerini değiştirmiş, "artık rahat edemiyorum, bir acayip oldu erkek kısmı, eskiden böyle değildi" dedi. Doğrudur, çünkü güzel kız bence. Hani tribün kültürüm olmadığı için öyle önemli, kutsal yerlerde, ciddi konsantrasyon gerektiren anlarda, aşna fişne olur mu hiç fikrim yok. Aşna fişne demişken boş hayatlar dünyasında tuvaletler tekrar "in" mekan olmuş, bravo diyorum. Benim bildiğim en büyük tuvalet bombası Şamdan'nınki. Hem de öyle bir bomba ki ağzımın açık kaldığı olaydır. Haa bir de Alman'nın tuvaletleri var ki, bizim okullar arasında efsanedir.

No comments: