Sunday, August 5, 2007

Kıssadan hisse pazar gündüz raporu

* Bugün yine dünyanın çok ama çok küçük olduğunu bir kez daha gördük. Gerçekten herkes, herkesin bir şeyi, bir yerden tanıdığı çıkıyor; herkesin herkes hakkında ya yaşadığı ya da duyduğu bir hikayesi var (kendiminkileri toplayıp kitap haline mi getirsem)

* "Size does matter" - yine. always. Pazar pazar, hem dünya küçük, hem de size does matter. Buyrun buradan yakın.

* havaianas hadisesi: çok severim, çok beğenirim, yıllardır da onun bunun altına, renk renk giyer çıkarım. Ne var ki hiç aklımdan geçmeyen bir şekilde kullanımını bugün gördüm, "yok artık deve" demekten kendimi alamadım. Spor salonunda aletleri kaldıran fazla havalı, fazla süslü fazla fazla fazla bir şahısta o acayip ağırlıkları kaldırırken fışfış ses çıkarttığını duyup dönüp baktığımda gördüğüm aşağıdakiydi. Brezilya bayrağı rengi havaianas'ları ile kocaman kocaman aletleri kaldırıp ağırlık çalışan bir karşı cins. Hayır ben mi kaçırıyorum bazı şeyleri merak ediyorum. Trendleri yakalıyamıyor muyum? Amann Allahım ne kadar demode kalmışım. Ya da bu tip acayip olaylar sadece bizim spor salonunda mı oluyor? Başka salonlarda böyle acayip olaylar olmuyor mu?


No comments: