Friday, August 24, 2007

Şuursuzluk hali. Nasıl yani ?

Bilen bilir, şahsımda karşımdakine karşı şuursuz haller, şuursuz konuşmalar, şuursuzhareketler, şuursuz güven ve sevgi mevcuttur. En komiği de bu davranış biçimlerinin gerçek şuursuzluk sonucu olması ve benim kendime şaşırmamdır.



* dün, tünel, toplantı sonrası kaçak mini buluşma
l.c. - ooo pek şık olmuşuz, ne bu iş kıyafeti mi?
anotherstar- yo normal kıyafetim bu hem iş hem günlük neden ki?
l.c.- hahahahaha sen toplantıya böyle mi gittin? hahaha bu kıyafetle eminim hiç bir sorun çıkmamıştır.
anotherstar- yaaaa...nasıl yani? kötü mü?
l.c. - yok yahu güzel ama alımlı bir şey
anotherstar- eehh kötü ve sakil değilse umrumda değil
l.c.- hahah olmasın canım zaten, hiç kötü değil. iyisin iyi.
anotherstar- peki...

* odalarından biri
j.r.- oooo güzelmiş bluzun
anotherstar- mersii
j.r.- sen pek bir şık geliyorsun
anotherstar- allah allah ne giyeyim anlamadım ki çarşafa mı bürüneyim?
kızlar-hıhıhıhıhıhı
j.r. - yok canım güzel demeye çalışıyorum ama biz erkekler beceriksizizdir bu tip konularda ama niyetim o aslında.
anotherstar- ehhh sıkıldım

* m. ile ofisler arası telefon
m.- bence öyle, senin var öyle hallerin
anotherstar- yok canım ne alaka. hayır öyleyse bileyim işime yarar ilerde
m.- işte farkına varmıyorsun ama öyle. kötü bir şey değil bu ama öyle yani değiştiremezsin, sen sensin, sen gibisin ve senin böyle hallerin var. yüzünde öyle bir ifade oluyor.
anotherstar- e neyse olan oluyormuş, gördük bunu burada.
m. hahahaah evet

1 comment:

Anonymous said...

Şuursuz muzurum benim!
akşam gel de göreyim bakim şu muzur halini:)
özlicem seni ben 5 gün ama:(