Monday, August 27, 2007

"15 dakikalığına ünlü"

Televizyonun demek ki böyle bir etkisi varmış. "mış" aslında yanlış bir kullanım çünkü zaten bilinen bir şey bu. Andy Warhol'un yukardaki sözü ile ne denli haklı olduğu görülüyor zaten.

- anotherstar değil mi ?
+ eee evet
- yok televizyonda da gördüm de sizi oradan hatırlıyorum
+ hahaha hadi ya ben de kimsenin seyretmediğini düşündüğümden şuursuzca konuşuyordum
- yok ben seyrediyorum çok güzeldi
+ teşekkür ederim
- iyi günler anotherstar hanım

Kimin aklına gelir değil mi? Benim gelmezdi mesela ama böyle oluyormuş olaylar. Hiç de meraklısı değilimdir bu tip durumların ama içine tepedekiler tarafından atılınca ister istemez böyle gelişiyor, insan uyum sağlıyor hatta bazılarında uyum sağlamakla beraber iyice oyunun bir parçası oluyor.

***

j.r. - seni bugün bir sportif giyinmiş gördüm
anotherstar- bilmem yağmur yağacakmış rüzgardan etek başıma geçmesin istedim
j.r.- evet pantalon giymişsin farkettim.
anotherster- hayır iyi mi kötü mü demek bu, anlamıyorum ne diyorsun?
j.r. - güzel demeye çalışıyorum ama beceremiyorum
anotherstar- hahaha peki
j.r. - al çikolatanın yarısını vereyim sana
anotherstar- istememmm şekerim var
j.r.- al dedim!

1 comment:

hmm said...

dikkat et de şekerin başına vurmasın diyorum şekerim :)
L.C.