Tuesday, August 28, 2007

Her zamanki hikaye

Dünyanın ne denli küçük olduğu malum. Nedense bütün network denilen ağın da ben, sen ve o üçlemesinden oluştuğu gerçeğine alıştık artık. Ya da ben alıştım çünkü yine komik durumlar ve olaylar olduğunda şaşırmayıp sadece "tabii ya neden şokta olayım ki" deyip geçiyorum. Ki buna patronumun Efsane'yi tanıdığının ortaya çıkması, hayvanları ile onu ziyaret etmiş olmasını dahi geçiyorum. Yine de geçen gün başıma geleni anlatmadan edemeyeceğim.

mesai hemcinsim- erkek arkadaşımı tanıyormuşsun, sana selam söyledi
anotherstar- kim? pardon? (o anda beynimden geçen "hah şimdi sıçtık, allahım lütfen fantastik bir durum çıkmasın ortaya lütfennn" düşünceleri)
mesai hemcinsim- ya tanıyormuşsun sen onu eskiden.
anotherstar-(yine geçen düşünceler "allahım eskiden meskiden diyor, lütfen lütfen bir bomba gelmesin şurada...")
mesai hemcinsim- ya ...'nin eski sevgilisi, m...
anotherstar- haaa. ayrıldılar mı? ya sen evli değil miydin, yeni ayrılmamış mıydın kocandan? bu ne ara oldu?
mesai hemcinsim- hahaha oldu oldu ayrıldıktan sonra hemen oldu.
anotherstar- bravo valla, budur olay. ne demişler koca kocada, iş işteyken bulunur. ayrıca kızı tanımıyorsan yok bir sorun bence.
mesai hemcinsim- yok yok tanımıyorum ama ayrıca sebep de ben değilim
anotherstar- istersen sebep sen ol, dediğim gibi kızı tanımıyorsan hiç sorun değil, önün açık. ama eğer kız arkadaşınsa işte o olmaz, puştluk olur. yakışmaz.
mesai hemcinsim- hahah tabii canım

No comments: