Monday, August 6, 2007

What a feelin'



Birçoğumuzun çocukluğunun ya da ilk gençlik günlerinin filmidir Flashdance. Hele şu son sahnesi inanılmaz etkileyicidir. Şarkı Irene Cara'ya ait. İyi biliyorum çünkü sanıyorum 6 yaşındaydım ve tek başıma bir kasetçiye gidip aldığım ilk kasetti (evet ya eskiden kaset vardı, toplama kasetler çekilir onlar satılırdı dükkanlarda). Filmi sinemada görmüştüm, F.A. götürmüştü, hatta okuma yazmam bile yoktu. Kıza, dansına ve de tozluklarına bayılmıştım.

"What a feeling" garip bir cümle. Hem bir mutluluk işareti yani "vay be muhteşemdi, harikaydı, iyi ki yapmışım" gibilerinden hem de hayal kırıklığının ifadesi olarak " hadi ya, bok var yapmışım, kâale almışım, inanmışım, yazık olmuş" gibi. Artık hangisi sürülen hayata uyuyorsa.

Tozluk ya, tozluk vardı bir zamanlar...

No comments: