Tuesday, July 31, 2007

"Oh baby, you just burned my balls"

65 yaşındaki bir adamın başlıktaki gibi bir cümleyi söylediğini duymak epey ilginç olsa da, bir o kadar eğlenceli.

G. ile konsere gitme, bende tarif edilemez bir heyecan olması, mekanın iğrençliği ve organizasyonun ucuzluğu, Isaac Hayes'in sesi, sesi ve yine sesi, şarkıların muhteşemliği, orkestranın etkileyiciliği, konser sonrası hiç ama hiç alışık gelmedik şekilde imza imza diye tutturmamdan dolayı tesadüfen yarınki konser olan Kool & The Gang'in elemanları ile tanışma, 50 küsür yaşındaki karşı cins Isaac Hayes hayranlarının hafiften küçümseyen müzikal-isaac sorularını yanıtlayınca yüzlerindeki ifade, after party'e kalıp Isaac'in kendisi ile tanışma, elini sıkma, bileti imzalatma...Aynen stranger in paradise halindeyim.

Hayran, taraftar potansiyelim bulunsa da groupie hallerim yoktur. Öyle imza filan diye kimsenin peşinden koşmadım şimdiye kadar, ki zamanında ölüp bittiğim Axl filan gelmiş, dönüp baktığımı hatırlamam (ölüp biterim o ayrı ama peşinden koşma durumum yoktur). Ancak bu sefer tutturdum imza alacağım diye. Gittik, bekledik, Kool & The Gang ile tanıştık ama asıl partide tanıştık Isaac Hayes ile ama ben heyecanlandım karşımdaki bu 65 yaşındaki adamı görünce, elini sıkınca, kalın sesi ile "hi, eyshiijohn, how you doin'" deyince, biletimi sol eli ile imzalayınca... Sanıyorum bu heyecanın, coşkunun sebebi saygı. Karşımda müziği, sanatı ile beni derinden etkilemiş bir insan var ve kendisine saygı duyuyorum. Önemlidir benim için sevdiğim insanlara saygı duymak. Saygı duymuyorsam o başka türlü bir sevgidir, geçer gider, unutulur, hatırlanmaz bile. Ancak karşımdakinin davranışlarına, hareketlerine, duruşuna saygı duyuyorsam ne olursa olsun kalıcıdır, bakidir.

P.S. Kalın sestir olay, bir kez daha söylüyorum. Kadında da, erkekte de.

P.S. (2) Hemen çıkışta burada olmayan M.'yi aradım "sesin çok şirin, çocuk gibi geliyor" dedi.

2 comments:

hmm said...

sana da bu yakışır darling
L.C.

Anonymous said...

blogunu okurken ben bile heyecanandımm..lilyumlar,yeni bir iş,dogumgunum ve Isaac Hayes haftaya daha guzel nasıl baslanır kı ??Never can say goodbye !!!!