Thursday, August 9, 2007

Tanımlar, sıfatlar

Her gün ilginç ilginç tanımlar, sıfatlar duyuyorum, öğreniyorum hatta şaşırıyorum. En çok kendi hakkımdakiler beni eğlendiriyor.

Bugün yeni sosyal çevremde " hacker " olarak görüldüğümü öğrendim. Duyduğum anda şen kahkahalar atıp şaşkınlığımı gizleyemedim. Nedeni malum, ben teknolojiyi sevsem de öğrenmeye, hakkında okumaya, programları çözmeye vs üşenirim,ilgilenmem, anlamadığımı göstermeyi tercih ederim, kısaca "aman ben anlamam sen yapar mısın benim için" filan derim. Ancak hacker tanımı konusunda külliyen cahilmişim de çünkü bana yakıştırılan hacker tanımı Richard Stallman ifadesi şeklindeymiş, diğerleri cracker'mış. Öğrenmiş oldum, biraz okuyup edince de fena bir tanım gelmedi. Anti , muhalif yapıma uygun sanki.

I'm the hacker of you ...hahaha çok şahane. Çok güzel , hakkımdaki tanımları, sıfatları genişletiyoruz, liste tamamdır, ekleyen ekleyene.

No comments: