Wednesday, July 11, 2007

"Fantastik" bir telefon konuşması

- alo, galatasaray, buyrun
anotherstar- alo, hmm, aaa, aloo, eee, bir dakika boğazıma bir şey takıldı galiba
- aloooo, buyrun, galatasaraay
anotherstar- ee merhaba ben kombine fiyatlarını öğrenmek istiyordum.
- tabii hanfendi, numaralı üst 3.küsür, kapalı üst 2.378, eski açık 978 ytl. bir de öğrencilere indirimimiz var. 4 taksit yapıyoruz.
anotherstar- 60 yaş üstüne indirim yok mu?
- hahaha hayır hanfendi yok, ama her şey galatasarayımız için değil mi?
anotherstar- yaa evet, öyle tabii.

* bu fantastik telefon konuşmasından 20 dakika önce F.A.'nın ofisi*

anotherstar- oo sizinkiler kombineleri satışa çıkartmışlar, alacak mısın bu yıl?
f.a. - evet istiyorum, gerçi o hala kızgınım takıma da, o hıyar yöneticilere de, taraftara da ama yine de istiyorum. acaba ne kadarmış?
anotherstar- bilmem, açıp sormak lazım
f.a. - e açıp bir sorsan sen mesela. ben çok meşgulum
anotherstar- pardon? ama nasıl yani? bi dakka bi dakka, ben galatasaray'ı mı arayacağım?
f.a. - ara kızım, nolcak? öğren şu fiyatları baban için.
anotherstar- derin bir iç çekiş ile gelen "pekiii"

Üzerinden saatler, Santralİstanbul açılış kokteyli, çeşitli sohbetler, tanıdıklar geçmesine rağmen halen kulağımda yankılanan ses gitmiyor : alo galatasaray buyrun. Hey yarabbim ya, zaten önüm arkam solum sağım galatasaray, bir bunun beynimde yankılanması eksikti.

1 comment:

Anonymous said...

ha ha ha....
alış buna anotherstar alış:)))))