Friday, July 13, 2007

İlla ki ...

Yani sabah sabah illa bir tepki vereceğim, çenemi tutamayacağım...

Zaten güne geç başlamışım, elektrikler kesilmiş, gözüm yine kan çanağı halinde, gazeteleri okuyorum, bir haber "victoria ve david'in erotik pozları" koca puntolarla eşşek gibi duruyor karşımda. Çok merak ettim bu iki robocop vari steril yaratık nasıl erotik oluyor diye? İşte böyle oluyormuş...

Hiç beğenmedim, çok feciler. Evet, David'in adonis kasları var ve deli gibi belli oluyor ama şunu görür, şunu söylerim ki şu kadar zaafım var şu olaya, yemin ediyorum dönüp bakmam onun adonis kaslarına. Nasıl bir yapay duruştur bu? Maket gibi sanki. Barbie ve Ken dünyasında yaşıyor gibiler. Öyle ki bunların birbirlerine dokunduğunu filan farzetmek dahi uçuk geliyor bana, hele erotik olduklarını düşünmek epey fantastik bir boyut benim için. Kadın zaten uzaylı gibi bir şey, M. de öyle bayılır ki kendisine ... Ayrıca böyle topçu olmaz olsun!

P.S. Hava güzel bence şimdi. Gri ama güzel gri. Coşku verici. Tek endişem akşam Nu'da yağmur yağarsa ne yaparız ama Sekvotka "merak etme, birazdan yağacak sonra açacak, akşama kalmayacak" dedi. Bekliyoruz.

2 comments:

sekvotka said...

ben de hic hazzetmem bu kadindan ama bu fotografta eliyle sol bacagini pek guzel tutmus. icim bir hos oldu hani :)

hmm said...

kesinlikle katılıyorum, uzaylı bunlar, kuşkusuz, üstelik seks yapılmayan bir gezegenden :)
L.C.