Thursday, July 19, 2007

Uyku, part 4

Hafta başından beri süregelen manasız bir durum var, o da istediğim saatte kalkamamam. Benim gibi çalar saate ihtiyaç duymadan zınk diye istediği saatte kalkan biri için kabus bir durum. Hal böyle olunca her şey aksıyor, her şey birbirine giriyor, tüm bana ait düzenim bozuluyor, bu da beni sinirlendiriyor. Bir şekilde kendimce sebebini çözdüm, geçmesini bekliyorum. Bu sabah fena değildi, muhtemelen yarından itibaren daha yoluna girecek. Bu durumla beraber haliyle uykumun kalitesi de bir acayip, ne iyi ne kötü, ortada bir şey tadında sürünüyor. En komiği gördüğüm fantastik rüyalar. Bu sabahkinde yukardakinden daha çirkince ve sevimsizce olan küçük canavarlar dünyayı istila ediyormuş, hepimiz tehlike altındaymışız ve bize evlerin kapı altından zehirli oklar göndererek zarar veriyorlarmış, onlardan kaçıyormuşuz, bu arada ben los angeles'te yaşıyormuşum, herkes sörfçü, herkes adonis kaslıymış, mış, mış... Sabah sabah yine çok güldüm kendime. Gerçekten sınırsız bir hayal gücüm var. Bunun bir de uyanıkken olan hali var ki, resmen evlere şenlik. Şunu bir değerlendirsem ne güzel olacak (m., b., f.a., o hepsi çok mutlu olacak). Yani sırf masal anlatan olmayayım; çocuklara masallar/büyüklere masallar diye başlarmışımmmmm

P.S. L.C. dün sordu "doğru anlamış mıyım yazdığını, deniz istiyorsun değil mi, havuz değil" . "evet evet" dedim " aynen öyle, havuz mavuz hazzetmem, sevmem, deniz olsun, gözlüğümü takayım uzun uzun yüzeyim, açılayım, ufukta gözüken gölge olayım"

No comments: