Wednesday, July 18, 2007

Yaz mönüsü


Yemek, çeşitler aklımdan çıkmıyor ama tutuyorum kendimi. Sanıyorum cumartesine kadar da böyle gider bu, sonra zaten rahatız öbür buluşmaya kadar.

Yazın sadece zeytinyağlı yemek yenmesi taraftarıyım. Öyle et, kebap ağır geliyor sanki. Ya da bana fazla geliyor, bilmiyorum (mangal kültürüm zaten yok). Barbunya pilaki, bakla, enginar, hepsi hepsi olsun, hepsi dursun dolapta.

Arada alternatif zeytinyağlı mönüler de çıkmıyor değil. Biraz à l'italienne yaparsak bence yine bütün bir yaz (dolaptaki zeytinyağlılarla beraber) sadece birkaç damla aceto balsamico di modena damlatılmış olio d'oliva içine atılmış tane pepe nore eğer istenirse formaggio caprio/grana olabilir. İçecek olarak tercihimiz vino rosso 'dur, hele Bardolino olursa... Oldu olacak hazırlayan ben değil Alessandro olsun, hiç yorulmayayım, en asgari fiziksel aktivitelerde bulunayım ama kendisine teşekkürlerimi en derinden ileteyim.

No comments: