Saturday, July 7, 2007

Anotherstar Harikalar Diyarında


Komik gelse de o meşhur listelerimde yeralan Scarface, Once Upon A Time In America , Ghost Dog gibi gerçekçi ve maskülen sayılabilecek filmler arasında Spirited Away yeralır. İnsanın hayal dünyasında, detaylar karşısında kendisini kaybettiği filmlerdendir.
Alkazar Sineması'nda Hayao Miyazaki fimleri festivali varmış. Spirited Away (tr. "ruhların kaçışı", fr. "le voyage de chihiro") salı günü gösterilecek sanıyorum ancak ben hiç görmediklerimi yakalamak istiyorum.
Hava sıcak, bunaltıcı, sinema salonu daha da bunaltıcı (hele Alkazar aman derim ) ama L.C. duy sesimi sinemaya götür beni...söz ayın 13'üne kadar mideme, kendime çok iyi bakacağım.

1 comment:

hmm said...

anotherstarım ben gördüm ki o filmi...
hatırın için izlerim elbet bi daha n'olcak :)
L.C. (cihangirde tatilde)