Tuesday, July 24, 2007

Sıcak sonuçlara beyaz çare



Kabus etkisi yaratan sıcaklarda hemen herkeste -komik ama- terlemeden dolayı kırmızılıklar yaratıyor. Hani bebeklerde olan cinsinden. Tabii eşşek kadar bir yaşta olunca epey komik oluyor ama yapacak bir şey yok. Çare talk pudrası... Hem güzel de kokuyor.

Evde Johnson&Johnson var ama istediğim Acqua di Parma.

P.S. Biliyorum yarın arayacaklar ve "Los Angeles bile bizim İstanbul kadar sıcak değil" diyecekler. Zaten sabah havaalanında E.'nin anne-babası "aaa olmadı ama seni de gönderseydik bir dahaki sefere sen de " dediler, yıkıldım zaten. Vize mize offf ya nasıl bir g. ağrısıdır bu işler(nasıl da verdim yeşil pasaportumu ben ya?).
P.S.(2) Eğer sevdiğim biri bir yere uçak ile gidiyorsa veya bir yerden dönüyorsa ve ben de müsaitsem, havaalanına gidip geçirmek/karşılamak büyük zevk. Bilmem çok eğlenceli buluyorum havaalanlarını. Hiç sıkılmam. Kimi zaman gidenlere/gelenlere atraksiyonlar yaparım. Eğlencelidir yani benim için. Bu sabah da erkenden atladım gittim, Sekvotka ve E. L.A.'ye doğru yolcu ettim. Şimdi maceraları bekliyorummm. L.A. Woman & Viva Las Vegas

1 comment:

sekvotka said...

iyi ki havaalanina geldin sultanim.

bana bak o hediyeyi sana biblo diye kullanasin diye almadim. mutfakta pisirecegin yemeklerin daha da bir leziz olmasina katkimiz olsun diye aldik. dikkatinizi cekerim leziz degil daha da bir leziz dedim.

los angeles'dan selamlar. saat burada gece uc yirmi yedi.