Friday, September 28, 2007

Yine

Gerçekten "ooooops I did again!"...

Az önce Harvard'lı çocuğun sanal ortamında yine bir mesaj attım ve nasıl olduğunu bilmiyorum ama çoklu gönderim oldu. Daha doğrusu olmuş çünkü mesajlaşmadaki diğer kişi olan kadim dostum Sekvotka yine gülerek aradı "bravo gerçekten bu ortamda ne zaman bir sansasyon yaratacağını bekliyordum. kime gönderdiğine bakmıyor musun sen?" dedi. Gerçekten hiç farkında olmadan gayet güzel postalamışım. Neyse ki olayın aktörleri "içerden, evin ahalisi" olduğu için derin bir nefes alabilirim yoksa bütün türkiye network'u okumuş, öğrenmiş olacaktı.

Ne diyeyim ki yine oldu. Galiba Sekvotka'ya gülerek dediğim gibi "durdurulmam, kontrol altına alınmam lazım".
Aslında iki konu var durdurulup, kontrol altına alınmam gereken:
1) sanal ortamlardaki/cep telefonları ile mesajlaşmalar ve gönderilecek kişinin 1000 kere kontrol edilmesi;
2) gece+içki+cep telefonu çerçevesinde hattın diğer ucundakini uyandırma, delirtme, dellendirme ve baskın inadımı yürekten hissettirme durumu

Bunları söylüyorum da söz dinleyen bir yapıda mıyım (yani ekranın sesi yok ki kahkaharımı dile getirsin) ? Pek sanmıyorum da deneyen(lere) otoritelere sormak lazım. Ama iyi bir şey insanın kendisini bilmesi şu dar-ı dünyada....

whatever...

No comments: