Tuesday, September 11, 2007

"Kan çekermiş"

J.A. 'nın muhteşem laflarından biridir: "kan çeker, çocuğum" der. Doğrudur, inanırım böyle şeylere ben. Boşa değildir insanın ondan etkilenmesi, ortak bir bağ kurması, bir dil yaratması, bazı özellikleri duyduğunda bazı davranış biçimlerini görünce hiç şaşırmaması.

Nedense o söz konusu olduğunda beni hep kan çekmiştir. Bir şekilde öyle veya böyle göstermiştir kendini bu durum. Şikayetçi olduğumdan değil de bazen fazla komik oluyor, gülmekten alamıyorum kendimi.

En sonuncusu, en yenisi: manasız anlar, abuk muhabbetler ve bende artık patlayan mini kriz anı ve karşımda bundan zevk alan biri

anotherstar- hayır ne diyorsun bir anlasam, gerçekten dengesizsin anladım ben, bir ak bir kara diyorsun, sıkılırım ben gelemem böyle şeylere.
j.r.- alışırsın, ikizler burcuyum ben
anotherstar- ha ne? dalga geçiyorsun herhalde?
j.r. - yoo neden geçeyim burcumu söylüyorum sana
anotherstar- ya nolur ya ikizler olduğunu söyleme ya. ne bahtsız bir insanım ben ya
j.r. - hahah neden çok da şahanedir biraz dengesizdir ama iyidir
anotherstar- of ya biliyordum yine başıma geleceğini, kesin kan çekiyor
j.r. ne diyorsun anlamıyorum duyamıyorum
anotherstar- bittim ben bittim onu diyorum. Hayatımın kabusu (gerçeği ) geri geldi ya. uğraş uğraşabilirsen.

Neden mi kan çekiyor? Bir anlasam. Belki kendim de biraz öyle olduğum, yükselenim o burç olduğu için ya da bambaşka bir şey, sadece çok iyi anlaştığım için de olabilir (evet işin boktan tarafı çok da iyi anlaşıyorum bu insanlarla)

1 comment:

Anonymous said...

iyidir ikizler iyiii...
senin hayatın, pek haz etmesen de ikizler ve gs'liler le geçecek maalesef:) kurtuluş yok!