Sunday, September 23, 2007

İki gece

Sakin sayılabilecek 2 gece geçti, gitti bile.

cuma:B.&M. ile evde. Çok da güzel pek de güzel bir yemek, vin rouge, vin blanc, kim yatağın şahsımdan kalan diğeri tarafında, kim salonda kanepede yatacak kavgası ve B.'nin galibiyeti ile bir nevi pillow talk durumu (ne kadar yumuşakmış bu yastıklar), dedikodu, Kamondo Han, Kamondo Merdivenleri, gece, gece, gece, lacivert,lacivert gece, "sence güzel olmuş mu lacivert rimelim?", lacivert deniz, evin önüne gelen love boat, vs vs vs...

cumartesi: L.C. residence, rakı&meze, L.C., E. ,N., F. ve kadim dostum Sekvotka, masada pek keyifli muhabbet, el emeği göz nuru mezeler, masa başında yapılan çağdaş sanat, bienal, santral, şamdan, los angeles, las vegas dedikoduları, fantastik sayılacak konular, önermeler, vs vs vs...

e.- çok merak ediyorum sen kiminle evleneceksin? ya da nasıl bir tiple evleneceksin?
anotherstar- bilmem. evlenecek miyim? yok evlenirim herhalde çocuk istediğimde. ama evet acaba kiminle?
sekvotka- hayır, korkuyorum getirecek bir tane tony soprano gibi bir tip, alacağız başımıza belayı


* dedikodusu yapılan bir genç hakkında:
anotherstar- ya kızı ben epey salak buluyorum da çocuk güzel bence.
sekvotka- sana göre mi güzel, herkese göre mi güzel? çünkü bence sen erkek beğenisi hakkında konuşma.
anotherstar- hahaha. niye canım, ne alakası var? ben de beğeniyorum herkesin beğendiği tipleri, olabiliyor öyle şeyler.
sekvotka- sana sadece tony soprano diyorum başka bir şey demiyorum

* sekvotka & los angeles-las vegas maceraları hakkında:
anotherstar- hiç affetmeyeceğim seni beraber gitmediğimiz için. hem beraber gitseydik daha az para harcardın, paylaşırdık.
sekvotka- seninle daha az para harcamak??? los angeles'da? rodeo drive'da? bilmiyorum ama iyi ki beraber gitmemişiz yoksa ben hala meksika sınırında bulaşık yıkıyor olurdum.

* tuvaletinde yaşanan maceraları öğrendikten sonra:
sekvotka- yani diyorsun ki şamdan sezonu açıldı öyle mi?
anotherstar- evet evet m. ile gideceğiz önümüzdeki günlerde sen de gel
sekvotka- yani tuvaletinde anlattıkların yaşanıyorsa kesin gelirim, haftaya oradayım.
anotherstar- oleyyyy

1 comment:

Anonymous said...

yani cuma akşamı herşey pek güzeldi, pek de hoştu ama, senin gibi somut/soyut herşeyin iyisini bilen/kendinde barındıran bir şahsın o 12 telli diş fırçasını ve üzerinde süperman'in fena halde kötü bir çizimle resmedilmiş halinin bulunduğu ve tek elle sıkılmasının imkansız olduğu diş macununu nasıl da severek kullandığını algılayabilmiş değilim hala...
ne komik bir insansın?!