Monday, September 24, 2007

Gün ortası "tipsy" durumu

Gün ortası tipsy olma durumu herhalde çok işyerinde mevcut değildir. Olanları da seviyoruz. Hatta M.'nin süper holdinginde yukarda bar var....(gitmek istiyorum havalı holding barına, m. beni bara götür, Şamdan açıldı Şamdan'a götür)

Ama şantiye, ama yağmur, ama kesilen elektrik, kesilen internet, ama varoş demeyip sevgili patronum bize şarap-peynir partisi sundu. Çok da güzel pek de güzel. İyidir kendisi, severim,medenidir, özenli, ilgilidir (eski patronum gibi hiç değildir) o da beni sever ama sanıyorum ilkokul çağındaki kızı beni epey bir seviyor.

Bizim muhteşem acayip bauhaus binamız meşhur Asmalı Mescit mekanının hemen arkadasındaki bina, hatta o kadar ki gidip tire-bouchon alıp çıkıyoruz N. ve E.'den.

Neyse şimdi varoştan çıkıp cumhuriyete gitme zamanı, hayran kitlem bekler, bugün de böyle biter gider.

P.S. ... ne yazacaktım acaba? tipsy tipsy tipsy....

2 comments:

hmm said...

bir de 'itsy bitsy tiny mini yellow polka-dot bikini' var
:)
L.C.

Anonymous said...

burdan sekvodka ya sesleniyorum: ayarla bi cuma geceni, en kısa zaanda şamdan a gidiyoruz, ona göre!
gün ortası tipsy olmak da geceden daha keyiflidir, onu tartışmam bile...