Monday, September 24, 2007

Tek dişi kalmış ama altın dişi kalmış yer

"la modernité est avant tout le projet d’imposer la raison comme norme transcendantale à la société ..."

Farkındayım, bazı konular söz konusu olduğunda pek kolay bir insan değilim, nev-i şahsına münhasır olmaya da itirazım yok, inatçıyım vs vs vs (burada bütün kötü huylar sayılabilir benim için, bence mahsuru yok).

Ancak olmayan şeylerden, "mış gibi " yaşanan hayatlardan, ifadelerden, görüntülerden hiç ama hiç hoşlanmıyorum. Ve böyle anlarda içimden Can gibi (can yücel. biliyorum bazıları okuyunca "hadi len nerden can oluyormuş" diyorlar ancak öyle benim için. tanıdığım, beraber vakit geçirdiğim, yakın bildiğim insanlar için tanımıyorum mu demeliyim? ) küfretmek geliyor. Gerçekten ben böyle modernitenin, böyle tasarımın, böyle mimarinin, böyle çalışma alanın i.... .....yim.

No comments: