Friday, September 28, 2007

Persembe gecesi

Hafta içi dışarı çıkma gecesi olarak tercihim aslında çarşambadır ama açılışlar vs ....

Babylon Lounge: tutunur
Babylon: işte her daim konser
Roxy: her daim açılışta bir acayiplik ama her daim tutunur
Şamdan: boş! şok!

* İlginç laflar duymuşluğum vardır ama "yıkılıyorsun" lafını hiç duymamıştım ama dün gece lezbiyen veya karşı cins farketmez gayet arka arkaya duyduğum cümle oldu (şaşırdım da bu cümlenin bu kadar ağızlarda yer etmesine) . Sevdim mi bilmiyorum ama motivasyon nitelikli laflar her daim eğlencelidir, tebessüm ettiren hatta gayet gaza getirendir.

* m.- gördün mü?
anotherstar- yo, kimi?
m.-çüş diyorum, onu, önünde duruyor
anotherstar-haha bilmem farketmemişim görmedim

evet böyle oluyor ben sıkılınca.

* M.& Sekvotka: "tamam tutunur ama yanında tutunamaz, ezersin sen onu" . Yani. Belki de de ancak hiç böyle bir niyetim yok, o halde yapacak bir şey yok.

No comments: