Wednesday, September 26, 2007

Beğenilmeyene benzemek

Fiziksel estetik konusunda Sekvotka'nın dediği kadar kötü değilimdir; aksine güzele güzel, çirkine çirkin derim, bunu da kabul ederim (sanıyorum kendisi benim "karşı cins beğeni tipolojime" burun kıvırıyor ama olsun, aynı masada tony soprano misali bir insan ile oturup kadehleri tokuşturunca her şey güzel gelir ona da ).

Beğenmediğim, zerre tipinden bir hoşluk algılamadığım kadın tipleri vardır. Mesela Keira Knightley... Gayet çirkin bulurum kendisini. Bu sabah ofiste "aaaa sen şu karayip korsanlarindanki kıza benziyorsun nasıl da " diye bir laf duydum, yıkıldım. Nasıl ya? Ne yazık ki benim çirkin bulduğum kadınlara benzetilme durumum var. Bundan önceki de Aylin Aslım'dı. Yoldan geçerken ismi ile hitap edenler, Efsane'nin durup dururken "sen valla benziyormuşsun" demesi, eski patronumun "akraba mısınız" gibi abuk sorusu derken ben de yine kendisini gayet çirkin bulurdum.

Çıkan sonuç şu olsa gerek: ya ben gayet çirkinim ya da beğeni algım gayet yanlış.

No comments: