Thursday, September 20, 2007

Mutluyumm. Mutlu değil, mutlu değiller...

Mutluyum, keyfim yerimde, sesim kısık. Çok da güzel, pek de güzel oldu. Kötü şey tabii iş, güç, aptal saatlerdeki toplantı gibi manasız sebepler sebebiyle oraya gidememek, oradan seyredememek, görememek.

Luis Figo. Tavım kendisine, yapacak bir şey yok. Haysiyetsiz bir topçu kabul ediyorum ama çok da umrumda değil desem (ayrıca kaç tanesi haysiyetli bu dünyada? ayrıca umrumda mı?)

#fantastik diyaloglar serisi:

anotherstar-aa figo girmiş oyuna. aaaaa! şoktayımm!
o.- aa ne bu heyecan? bir ilgili gördüm seni kendisine
anotherstar-ilgili? kendisinden küçük figo'lar yapmak istiyorum desem
o.- dalga geçiyorsun değil mi? o kıroyu beğeniyor olamazsın?
anotherstar- valla kabul et, etme ama beğeniyorum.
o.- ya inanmıyorum gerçekten inanamıyorum sana
anotherstar- hahaha yavrum kıro zevkleri olan bir arkadaşın olduğuna inansan iyi olacak.
efsane- inan oolum, inan. önce zorlanmıştım ama kabul ediyorsun bir yerden sonra.
anotherstar -hahaha valla ne diyeyim, beğenmeyen küçük oğluna almasın.
o.- yok alırlar, alırlar da, ben hala senin zevkine inanamıyorum.

2 comments:

hmm said...

figooooooo
L.C.

Anonymous said...

hakan balta?!??!