Wednesday, September 5, 2007

Tipik

Nev-i şahsına münhasır bir insan olarak birçok yönüm tipik kız hareketlerine uyum göstermeyip ayrık ot gibi durduğunun farkındayım. Ancak öyle anlar gelebiliyor ki tipik kız tiplememe ben bile gülmeden edemiyorum.
Nev-i şahsına münhasır olmak zor kişi olmak mıdır bilmiyorum ama her zaman çok kolay, çok uyumlu veya çok idare edilebilir olmadığı kesin.

Gündeliğimin birçok konusunda kendim halletmeyi, idare etmeyi vs tercih ederken (ve bu tercih kapsamında fazla bağımsız gözükürken) tarif etmekte zorlandığım davranış biçimlerinde karşı cinse karşı tam anlamıyla "hah işte tipik kız" görüntüsü veriyorum (tipik kız görüntüsüne bir de tipik anotherstar davranışları eklenince evlere şenlik bir durum çıkıyor).
Etkilendiğim hatta tav olduğum davranışlar benim komplike tercihlerime kıyasla tahmin edilmediği kadar basittir. Önü arkası yok, bildiğin "basit" işte.

Az önce merdivenden çıkıyorum, J.R. merdivenin başında hararetle telefon ile konuşuyor, önünde geçiyorum hiç bakmadan, arkadamdan bir ıslık çalındığını duyuyorum, telefondan ayrılmadan göz kırpan ve "dove anotherstar dove?" tarzında bir el hareketi. Peki benim cevabım ne oluyor? Önce hafif yandan havalı bir gülüş ve arkasından tam tipik bir kız hareketi olan kıkırdama ile havanın bir anda yerle bir olması. İşte göz kırpması, ıslık gibi feci şekilde basit hareketlerden etkilenen tipik kız tiplemesidir bu, gülmekten başka yapacak bir şey yok.

No comments: